Re: skrypt do zalogowania uzytkownika

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 17:35:37 MET DST

In news:gr9ldg$tu8$1@news.onet.pl,
*Phuyupata* <NO_SPAM@yahoo.com> typed:
> szukam po necie
> i niestety nie mogę znaleźć jak napisać skrypt
> zalogowania użytkowników do stacji roboczych
>
> czyli jak za pomocą skryptu przesłać do stacji nazwę użytkownika oraz
> hasło aby można było go zalogować
>
> może ktoś mi coś podpowie

W GPO --> stworzyc startup script wykorzystujac komende "net user" -
lecz bezpieczne to nie jest, haslo jest w skrpypcie otwartym tekstem
Inna mozliwosc to usuniecie wbudowanego konta admina i pozostawienie
administratora domeny w grupie administratorow lokalnych.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Desktop Experience]