Re: Synchronizacja zegara z internetem

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 10:20:43 MET DST

Tomek Głowacki schrieb:

> Hmm, ciekawe co piszesz, bo inne systemy/urządzenia obsługujące NTP
> potrafią wystartować z serwera NTP czas od dowolnego momentu. Różnice
> czasu to często całe lata ;)

Tzn. jakie to systemy/urzadzenia?

Kazdy prawidlowo dzialajacy (na komputerze/urzadzeniu) serwer ntp odmowi
dzialania, gdy roznica czasu jest zbyt duza.

To, o czym piszesz, to po prostu pojedyncza synchronizacja czasu _przed_
startem samego serwera ntp (np. poleceniem ntpdate).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org