Jaka lampa do C450D?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 31 Mar 2009 - 22:04:56 MET DST

Hej,

Jaką lampę polecilibyście do Canona 450D?

Byłaby to moja pierwsza lampa i pierwsze próby uzywania lampy
błyskowej. Chciałbym, aby lampa miała wspomaganie autofocusa, oraz
regulowaną głowicę (tak to się pisze?) w pionie i dookoła.

Model 430EX kosztuje dla mnie trochę za dużo jak na sprzęt do
'zobaczenia co to w ogóle jest ta lampa błyskowa', więc może coś
innego? A czy taki 380EX nie nadawałby się? Na allegro znalazłem
uzywany za 300 zł...

--
z/svc