Re: Instalacja XP na dysku USB

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Tue 31 Mar 2009 - 20:46:47 MET DST

W dniu 2009-03-31 16:01, bniedzwiecka@gmail.com pisze:
> Witam.
>
> Mam przejsciowke usb->ide. Czy mozna zainstalowac XP na dysku
> podlaczonym poprzez te przejsciowke?

Rozumiem, że ma się z tego uruchamiać komputer na podłączeniu takiego
dysku. W takiej sytuacji standardowa instalka nie zadziała, tzn.
zainstaluje siÄ™, ale na etapie uruchamiania po instalacji wywali blue
screen. Przerabiałem to osobiście, gdyż miałem taką potrzebę. Musisz
poszukać przepisu na na modyfikację instalki - chodzi o kolejność
ładowania sterowników, tak by sterowniki USB były ładowane wcześniej niż
normalnie. Ja korzystałem z tego poradnika:
http://www.ngine.de/index.jsp?pageid=4176

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call