Re: plik wsadowy - pingowanie + ipconfig

Autor: Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 15:49:28 MET DST

1634Racine wrote:

> kiosk? jakis BOK operatorski? rozumiem, ze to karta simowa jakas za
> okreslona kwote.

dokładnie, koszt niewielki a masz pewną informację o możliwościach
danego operatora

> modem usb z iplusa, jeszcze nie uplynely dwa lata niewoli :) - a co z
> simlockiem na modemie iplusa ktorego to iplusa mam? chocby zeby potestowac
> innych operatorow. hm? w sumie to nawet nie wiem,czy jest ta blokada na
> modemie.

np.
http://www.polskastrefa.eu/ogloszenia/zdalny_unlock_modemow_usb_huawei__zdjecie_simlock_196622_2981.html

jak poszukasz to znajdziesz sam odpowiednie oprogramowanie do twojego modemu

> zdaje sie, ze zerwac umowe z iplusem,jak tak bedzie dzialal u mnie ich
> internet moge,ale pewnie i modem musialbym oddac.

raczej wlepią ci karę za zerwanie umowy / będą chcieli wlepić karę za
zerwanie umowy

--
Przemek
"Non sunt multiplicanda entia sine necessitate"