Re: plik wsadowy - pingowanie + ipconfig

Autor: Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 14:29:56 MET DST

1634Racine wrote:
> [...]
> bardziej.A interesuje mnie modemowo na usb w sieci komorek. I o tych w/w
> dwoch innych internetach poza iplusem nie mam lepszych opinii od iplusa, że
> nie wspomne wstrzasajacych kontaktow moich licznych znajomych z ichnimi
> biurami obsl. klientow. zero kompetencji. do tego bywaja zasiegi,że rece
> opadają. U mnie, w srodku miasta,jak ikona, zasieg iplusa jest od samego
> poczatku na poziomie 2,3 kresek w panelu managera polaczen, do tego jakis
> ulamek [ze bedzie ulamek to wiedzialem,ze az taki - nawet nie snilem], wiec

każda firma będzie ci oferować taki transfer - powodem jest ogólny
problem z infrastrukturą - czytaj brak zgody na nowe maszty

sprawa wygląda tak że jest za mało nadajników w stosunku do potrzeb i
lokalnie mogą być problemy z którąkolwiek z sieci, więc tu mądrego nie
ma trzeba przetestować

> To na co proponujesz przejsc z iplusa w W-wie? powaznie pytam.

z tego co wiem operatorzy mają w ofercie Internet na próbę, ale to tylko
informacyjnie

http://news.pasjagsm.pl/orange-free-na-probe--2609.html
http://www.telix.pl/artykul/zestaw-startowy-play-online-na-probe-3,24738.html

ogólnie to polecił bym ci kupić starter, bo modem już masz i
przetestować poszczególnych operatorów, bo a nuż któryś będzie miał
lepsze parametry niż inni w *twojej* lokalizacji

--
Przemek
"Non sunt multiplicanda entia sine necessitate"