** Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal@gmail.com> wrote:
>>>>> zgłoś awarię do swojego dostawcy czyli Plus-a, to definitywnie rozwiąże
>>>>> twój problem
>>>> Tiaaa, bo iPlus daje takie SLA, że wystarczy pierdnąć i od razu wyląduje
>>>> desant spadochronowy inżynierów, którzy definitywnie rozwiążą każdy
>>>> problem, a jak jest bardzo źle to i pocieszą i przytulą. :)))
>>> jak są reklamacje to może poprawią, bez tego palcem nie kiwną
>>> swoją drogą czy taki problem ma ktoś jeszcze? być może problem jest po
>>> stronie klienta a nie dostawcy
>> Nie no ja się odnoszę ogólnie do złotej myśli jakoby telefon na BOK
>> definitywnie rozwiązywał każdy problem. :))) Z takimi wnioskami (rwie mi
>> ping -> DNS nie działa) to każdy Cię odeśle na drzewo. W ogóle od kiedy to
>> DNS się bada pingiem? :)
> nic na "gębę", pismo z reklamację, potrwa to trochę ale muszą odpowiedzieć
Jasne. I to definitywnie rozwiąże wszystkie problemy. :))) Proponuję napisz
pismo do nich, że na pewno nie działa DNS bo się nie pinguje... :)
-- + ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kKReceived on Sun Mar 29 23:40:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 29 Mar 2009 - 23:42:02 MET DST