** Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal@gmail.com> wrote:
>>> zgłoś awarię do swojego dostawcy czyli Plus-a, to definitywnie rozwiąże
>>> twój problem
>> Tiaaa, bo iPlus daje takie SLA, że wystarczy pierdnąć i od razu wyląduje
>> desant spadochronowy inżynierów, którzy definitywnie rozwiążą każdy problem,
>> a jak jest bardzo źle to i pocieszą i przytulą. :)))
> jak są reklamacje to może poprawią, bez tego palcem nie kiwną
> swoją drogą czy taki problem ma ktoś jeszcze? być może problem jest po
> stronie klienta a nie dostawcy
Nie no ja się odnoszę ogólnie do złotej myśli jakoby telefon na BOK
definitywnie rozwiązywał każdy problem. :))) Z takimi wnioskami (rwie mi ping
-> DNS nie działa) to każdy Cię odeśle na drzewo. W ogóle od kiedy to DNS się
bada pingiem? :)
-- + ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kKReceived on Sun Mar 29 23:30:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 29 Mar 2009 - 23:42:02 MET DST