Re: plik wsadowy - pingowanie + ipconfig

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 29 Mar 2009 - 23:07:43 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:gqomq5$2b05$1@opal.icpnet.pl

o przepraszam, jesli jestes w okolicach lub w samej informatyce, kole
matematyki, to wiesz zapewne, ze mozna to i tamto rozwiazywac i przez
szeregi fourierowskie - tylko po co? po co rozwiazywac tak np. rownanie
kwadratowe?
ja mam prosta sprawe - chce sprawdzac skryptem odpalonym w konkretnym
momencie,ale w sposob ciagly,az gdy sam zatrzymam, ,czy kiepsko dzialajace
serwery dns iplusa , ktore zdychaja mi od jakiegos czasu, czy akurat w tej
chwili juz odpowiadaja i dokladnie w tej chwili moge pchnac przesylke,w tym
celu chce miec przed okiem szurajacy liniami wydruk najprostszy pingowania i
wstrzelic sie dokladnie w czas, gdy listing na ekranie cmd pokaze, ze
dns-yodpowiadaja i zwracaja, i mailer wysle mi poczte. Z pewnych powodow tak
to chce zalatwic, niewazne dlaczego,ale niewatpliwie calkowicie wystarczy
toporny skrypt :)