Re: Potrzrebny edytor tekstu do masowego przetwarzania...

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 27 Mar 2009 - 14:00:11 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Dominik &
Co raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> sed, awk? Są pod Windows.

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie, ale po raz kolejny przekonałem się
że takie kwiatki to nie dla mnie. Oczywiście dziura w niebie
się nie zrobi, jeśli na tym polegnę, ale chciałem sobie wyciąć śmieci
z plików HTML, które łączę w jeden dłuuuugi plik, żeby z niego masowo
pobierać obrazki (serwis Flickr), i w czasie tego łączenia programik
okropnie długo się męczy, żeby to wszystko przetworzyć, a potem taka
zbiorcza strona bardzo długo otwiera się w przeglądarce.
Mam jeszcze program 'Flickr AutoDownloadr', ale on często "gubi namiar"
na obrazki - ogłasza że "not found", a jednak plik na serwerze jest.

Jeszcze raz pozdrawiam :)

--
http://zax.pl/~ibozaur/