Re: IE8 już jest...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 23:46:30 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gqgq9m$7ga$2@inews.gazeta.pl...
> Sempiterna in news:49cbded0$1@news.home.net.pl
> [........]
>

> dzieki; no i od razu, na dzien dobry: np. onet.pl frontowa strona
> wchodzi
> mi jako jakies 350 kB, cnn.com - 600 z kawalkiem, koszmar.

Na niektórych stronach mimo transferu powyżej 100 kB/s, strona włazi
dłużej, niż 10 sekund, tyle jest tam napierdzielone, gorzej, jak u
cyganki w tobołku.
Na szczęście, większość u mnie wpada blyskawicznie, czasu tracę w
zasadzie tyle, co na odpalenie modułu renderującego stronę. Są też
niektóre, gdzie bywało, ze tramsfer wychodził powyżej 2MB/s i nawet duża
treść wskakiwała niemal natychmiast... ale mało takich stron, zwykle,
często, powyżej 200 kB/s nie chodzi.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.