Re: IE8 już jest...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 21:00:11 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gqghsh$m86$1@inews.gazeta.pl...
> Sempiterna in news:49c6a3c0$1@news.home.net.pl
> [..................]
>

> tak btw: w maxthonie,albo w operze, albo w samym IE - w ktorym miejscu
> jest
> ten licznik... ? :)

Opera - u mnie jest ustawione tak:
Narzędzia -> wygląd -> Paski narzędzi, zaptaszone tylko (to Ty wybierasz
co, ja tylko piszę, co jest u mnie) Pasek kart, pasek stanu i pasek
adresu.
Opcja pasek postępu ustawiona na "Pokazuj podczas ładowania strony".
I rezultat wygląda tak:
http://sp5sjt.webpark.pl/od.png
Aby nie wtłaczać zrzutu całego okna Opery, wyciąłem lewy dolny róg.
Pasek pobierania rozciaga się przez całą szerokość okna przegladarki,
ale dalej w prawo, nie ma na nim żadnej treści. Pasek ten zniknie, gdy
pobieranie zakonczy się, zostanie przerwane, albo, gdy Opera wyświetli
małe okienko pobierania, to to pobieranie zostanie zatwierdzone, wtedy
też transfer przenosi się do "transferów". Czasem jednak bywa, że cały
plik spływa, pasek pobierania jest cały zas i na bieżąco zmienia się
jego zawartość, a na koniec jest uruchamiany pobrany plik. Próżna
nadzieja tego, kto będzie chciał tak odpalić plik wykonywalny - nie da
się. Tylko multimedia tak schodzą. Treści paska chyba nie muszę
tłumaczyć? Oczywiście, taka treść jest też wyświetlana podczas
normalnego łądowania strony, ja uchwyciłem pobieranie pliku.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.