Re: Problem z Wordem i sterownikami HP na Windows 2000 i XP Prof

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 17:49:04 MET

> serwerem wydruków dla Windows 2000. Podejrzewam problemy ze sterownikami
> HP. A może mam inny problem ?
>
> Dziękuję za pomoc.
>
> pozdrawiam
> Tomasz

A driver'y masz systemowe czy zassane z witryny HP?
Ja miałem z dość starą drukarką HP4000 taki objaw,
że w komputerze z Win2000 drukowała poprawnie,
a w komputerze z WinXP drukowała wyraźnie wolniej.
Myślałem, że to związane jest z jej udostępnianiem tymczasem
okazało się, że systemowe drivery w XP są jakby "marne".
Bo kiedy ściągnąłem drivery z witryny HP to drukarka uzyskała
pełna szybkość pod WinXP. Było to dla mnie bzdurne, bo kiedy
tworzono XP, to mój typ drukarki dawno już istniał, wydawało się
że drivery systemowe powinny być dobre a jednak...

Ten trop na początku bym sprawdzał (jeśli jeszcze tego
nie zrobiłeś).