Re: czy ma sens wartosc ContigFileAllocSize

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 15:30:17 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gqdbrk$cjv$2@inews.gazeta.pl...
> Sempiterna in news:49ca1879$1@news.home.net.pl
>

> prawda.

Specjalnie kiedyś poświęciłem parę godzin na zbadanie tego, kombinowałem
z małym MTU, z dużym (wcale nie polepsza, to humbug...), z włączonym
rozpoznawaniem "czarnych dziur", z wyłaczonym, etc. Wykoasowanie
parametrów z rejestru (i oczywiście restart) przywracało pełną
wydajność. Przy kombinacjach najwyżej zbliżałem się do "ideału", czyli
ustawień fabrycznych.
To nie sztuczka z plikiem system.ini w Windows 98 (dla Win95 nie
zadziała), diametralnie usprawniająca jakość połączenia. (gdzie
manipulacja MTU dawała różnice może kilku(nasto)procentowe).

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.