Re: program pocztowy

Autor: Marek Kamiński <marek_at_infomedia.WYTNIJ.pl>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 00:19:47 MET

W artykule news:xelexmudc070$.dlg@kwinto.prv,
niejaki(a): Michal Kawecki z adresu <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Nie jestem pewien, czy uda się to zrobić tak jak planujesz. Same
> wiadomości owszem możesz przekopiować na pozostałe maszyny, a co z
> bazą (indeksem)? Może prościej będzie włączyć po prostu kasowanie
> maili z serwera pop3 na przykład dopiero po 7 dniach, tak żeby
> wszyscy zdążyli w tym czasie ściągnąć swoje kopie. Albo przejść na
> IMAP, co pozwoli na automatyczną synchronizację na każdej maszynie
> maili odebranych, wysłanych, przeczytanych, usuniętych, oznaczonych
> jako ważne, a nawet na zachowanie identycznej struktury folderów...

Każdy komputer odbiera swoje maile z netu. Ja potrzebuję zrobić na serwerze
kopie zapasowe tego co każdy ma lokalnie (zarówno odebrane jak i wysłane).
Do synchronizacji chcę zaprząc robocopy. W razie awarii będę mógł
zaimportować te maile i codziennie będę miał backup na serwerze.
Zadziała?
Mam tylko problem z microsoft outlookiem (niektórzy go używają). Zna ktoś
jakieś narzędzie które by potrafiło zrobić backup na innym komputerze bez
przesyłania całego pst?

Pozdrówka
Marek