Re: IE8 już jest...

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 23 Mar 2009 - 08:47:39 MET

W odpowiedzi na pismo z niedziela 22 marzec 2009 21:10
(autor Radosław Sokół
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <2009032220101400@grush.one.pl>):

> Nie wszystkie.

Większość.

> Poza tym nawet dobra treść powinna być zawarta w eleganckiej
> formie.

Ale do eleganckiej formy wystarcza HTML 1.0. No dobra.... Trochę upiększeń
się przyda... Ale wszystkie flesze i ajaksy to służą tylko utrudnianiu
życia, a cuda z wystrojem tylko lubią konfliktować z powiększaniem
czcionek, które na moje słabe oczka są podstawą.

Dla mnie wzorcem jest MediaWiki. Można dowolnie powiększać czcionki i nadal
porządnie działa, a cały wystrój, choć siermiężny, nadaje się do
przekazywania treści.

--
Tristan