Re: GParted LiveCD, czy BootIt, czy...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 22 Mar 2009 - 22:27:16 MET

"Michal Lukasik" napisał:

> Jak zwał tak zwał - instalować, użyć - autor użył obu form, link do
> licencji w oryginale dałem wyżej. Przeczytaj.

Przeczytałem, także ten fragment dotyczący licencji Trial-Use:
"This Agreement shall remain effective until this Agreement is terminated,
provided
that in no event shall your evaluation rights hereunder extend beyond the
thirty (30) day
period set forth in Section 1 above. You may terminate it at any time by
destroying
the distribution media together with all of your copies of the Evaluation
Software in any form."

Ja tam nie jestem prawnikiem, ale jako szary użytkownik z równie bezbarwną
angielszczyzną zrozumiałem, że jak po użyciu pogonię wypaloną płytkę z
BootIt do fajansa, to ów Agreement jest terminated. I np. za miesiąc czy
dwa, ściągnąwszy nową wersję, rewizję, ryliz czy jak to zwał, zawieram na
nowo umowę. Bo tamta poprzednia wszak jest terminated ;->
BTW: nie, nie używam BootIt ani żadnego innego Trialware. Ale że dyskusja
jest ciekawa, więc chętnie doleję oliwy. I nie wykluczam, że masz rację ;-)

JoteR