Re: Problem z netem - serwer RPC

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 21:31:59 MET

Użytkownik "Adam Zielinski" <adamziel@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gq3b3s$smk$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> "Jacek" <adres@moj.pl> wrote in message

> A może to jakiś wirus, ją zatakował... :(

Spróbuj przeinstalować:
Klient sieci Microsoft Networks
Protokół internetowy TCP/IP.
Po przeinstalowaniu klient musi być odptaszony, a protokół zaptaszony.
Jeśli nie udostępniasz nic w sieci lokalnej, odptasz, a następnie
odinstaluj "udostępnianie plików i drukarek" (odptaszenie po to, aby w
razie, gdyby coś ponownie to zainstalowało, aby owego udostęponiania nie
uruchomić).
Hmm... jak popatrzyłem po zależnościach u siebie, to bez RPC nie
powinien mi chodzić antywirus, mysza na USB, dźwięk... i praktycznie
wszystko inne.
Narzekałeś na klienta DHCP (sory jak coś pokręciłem, czy wyrwałem si.ę
jak Filip z Konopii, ale mnie ten tego nap...), ale DHCP, ani DNS nie
mają bezpośredniego powiązania z RPC. Natomiast powiązane są ze
sterownikiem TCP/IP.
Jak to nie pomoże, to skan off-line, o ile uda ci się go uruchomić.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.