Problem z netem - serwer RPC

Autor: Adam Zielinski <adamziel_at_o2.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 15:37:58 MET

Witam!

Mam dość spory problem, a właściwie moja siostra :) Otóż używa ona systemu
Windows XP, i ma od tygodnia ma problem z internetem, wcześniej działało
dobrze! Teraz kiedy łączy się z internetem, wyskakuje komunikat "serwer RPC
jest niedostępny" :( Pogooglowałem trochę ale tam tylko znalazłem na to,
żeby w programie "services.msc" włączyć usługi RPC i DHCP Client. Zrobiliśmy
to, ale to nic nie dało - dalej ten sam problem! :(
Dziękuję za wszelkie rady i wskazówki, i moja siostra! :)
Pozdrawiam.

Adamos