Re: GParted LiveCD, czy BootIt, czy...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 13:07:44 MET

Dnia 20.3.2009, white0wl napisał(a):

> Jesli można używałem i GParted i Bootit... i żaden z tych programów
> nie przypadł mi do gustu. Swego czasu córka kupowała komputer swiat i
> tam za free załączono soft firmy Paragon. Bardzo miło się pracuje z
> tym programem i skutecznie. Działa zainstalowany na hdd oraz jako
> live. Kompatybilny i z windows i z linuksem (jako live)

Zgoda, soft bardzo dobry, ale jeśli ktoś przegapił tę gazetę to niestety
informacja ta jest dla niego bezwartościowa.
Choć zawsze może sobie ten soft kupić. Dla zainteresowanych trial
(ograniczony użytkowo - niektóre funkcje działają wirtualnie) dostępny
jest na http://www.partition-manager.com/ .

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/