Re: IE8 już jest...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 11:24:51 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:gq2btq$4ak$1@polsl.pl...

> A teraz Firefox 3.5 znowu odskoczy wydajnością JavaScriptu
> i obsługą nowych elementów CSS :)

To już ma być 3.5? A jeszcze 3.1 finalnie nie wyszedł... :)

> Nie ma to jak konkurencja. Po latach stagnacji wreszcie
> mamy coraz to lepsze przeglądarki umożliwiające tworzenie
> coraz to ciekawszych stron WWW coraz mniejszym nakładem
> pracy -- bez korzystania z mega-narzędzi pakujących tysiące
> wierszy kodu sprawdzającego wersję używanej przeglądarki.

Które to czasem są używane po to, aby celowo użytkownikom jakiejś
przeglądarki uniemożliwić wejście. A czasem wręcz się odwołują do
funkcji nieudokumentowanych...
Pamiętacie lata afery z serwisem www.drawa.pl i przegladarką Opera?
Dopiero od chyba ok. pół roku można tam normalnie wejść... widocznie
bank, na którego strony przekierowywało postawił sprawę jasno... nie
wiem. W każdym razie ostrożnie, złe skrypty nadal sie trafiają.
Było w Osiołkach, nadal można przeczytać, choć nowych nie dają.
BTW. Zamierzam zabrać sie także za "eksplorację" Opery dziesiatki w
wersji polskiej - już jest, choć oczywiście, nadal jest to
alpha/preview. Ta już ACID3 przechodzi 100/100 Ciekawe, kiedy wersja
finalna.
Dobra, teraz odpadam, bo przeinstalowuję "WIEsia"... na razie
odinstalowało, teraz restart...

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.