Re: IE8 już jest...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 02:50:12 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:vcsd96-ji3.ln1@kosmosik.net...
> Niestety trochę cukrujesz. Jak używasz starszych wersji programów to
> mogą one
> nie być zgodne z nową wersją MSIE. Więc jeżeli używasz starszych
> programów,
> które nie są zgodne i w dodatku MSIE jest Ci na grzyba bo go nie
> uruchamiasz to
> w zasadzie można zostać przy 6...

Można... ale ja już od dawna szóstki nie mam, tylko OE się ostał, od
razu siódemkę włożyłem, jak tylko byla, potem 8 Beta i później RC1, a
teraz, jak się obrobię z robotą, wrzucę finała. Na razie to, co ma
chodzić, to chodzi. Wodotryskow, bajerów, raczej nie przewiduję.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.