Re: Logoncript

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 16:07:08 MET

"Dariusz Rodziewicz" <radziwil@wp.pl> wrote in message
news:5907f384-a435-4130-8f41-f69fa866e54c@13g2000yql.googlegroups.com...
> Witam
>
> Szczerze mowiac, wytoczyles armate na muche, wystarczy zrobic .bat:
>
> NET USE K: /DELETE
> NET USE K: \\serwer\sciezka /PERSISTENT:NO
>
> Skopiowac do c:\windows\sysvol\sysvol\Nazwa_Domeny\scripts i podac jego
> nazwe jako skrypt logowania we wlasciwosiach uzytkownika w Active
> Directory.
> Jesli chcesz hurtowo zrobic to dla wiekszej liczby userow, wrzuc twoj
> skrypt
> do jakiegokolwiek dostepnego w sieci folderu z uprawnieniami dla
> uzytkownikow i stworz odpowiedni wpis w group policy.

> [...]

robil bym po kolei:

- Dodaj jakies WScript.Echo na poczatku pliku, zeby sprawdzic czy w ogole
sie nie uruchamia, czy tylko z jakiegos powodu nie mapuje dysku.

- Podaj pelna sciezke do skrypu we wlasciwosciach uzytkownika, np
\\domena\sysvol\domena\scripts\skrypt.vbs

- sprawdz w group policy (niestety nie mam polskiej wersji pod reka) sekcje
computer configuration > administrative templates > system > LOGON - opcja
'always wait for the network at computer startup to logon' i w sekcji
SCRIPTS > opcja 'maximum wait time for group policy scripts'

- jesli nadal nie dziala, dodaj ten skrypt do zasad grupy w user
configuration > scripts > logon

Pozdrawiam
Kamil