Re: Fixmbr a Fixboot

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 06:36:59 MET

Dnia Tue, 17 Mar 2009 00:08:29 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

[...]
> Na wyższym jest jasne, że tablica partycji nie jest ruszana.

Uhm. Wybacz, czytając Twój źródłowy post odniosłem inne wrażenie.
Jeszcze tylko drobna uwaga:

> Kiedy włącza Ci się bootloader i możesz wybrać system z menu tegoż
> bootloadera ale nie możesz go odpalić.

Bez prawidłowego kodu fixboot nie zostanie załadowany plik ntldr, a więc
nie zostanie także wyświetlone menu startowe, odczytywane z pliku
Boot.ini.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/