Re: niewidoczny w sieci iplus

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 22:10:10 MET

news:2009031618381000@grush.one.pl...

> Na przykład po to, by korzystać z serwisów wymagających
> posiadania niezmiennego publicznego adresu IP? Są takie.

W rzeczy samej. Sam miałem kiedyś taki dostęp (jeszcze na SDI)
Tylko, że to chyba można jakoś przetunelować, czy jak się zwie?
Zresztą... mój adres jest zmienny, ale nie cierpię na tym. Ważne, że
publiczny i użyteczny.

> Nie zmienia to faktu, że i dla mnie publiczny IP bez pełni
> zalet z tego wynikających byłby bezużyteczny.

Otóż to.
Głupio to wygląda. Jak dioda, jakby Kowalski mógł dać stówę
Malinowskiemu, potwierdzić odbior, ale potem, Malinowski chcąc oddać
stówę nie ma jak jej przekazać, bo do Kowalskiego nie idzie się dostać.

--
Moje łącze do netu:
http://www.numion.com/YourSpeed3/ShowMeasurement.php?ID=68,946,795