speedtouch 330 - brak uploadu

Autor: Kicer <a_at_B.c>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 17:20:48 MET

Witam

Znajomy ma speedtouch 330 + łącze netii na Windowsie XP Home.
Problem: nie działają niektóre strony (a większość ładuje sie powolno).
Drogą testów i prób wykrylem że:
- komputer czysty: avast i spybot nic nie wykazują, nie widzę też w
menadżerze zadań żadnych podejrzanych procesów.
- nie działa upload (www.speedtest.net zawiesza się przy uploadzie, nie
działa, przy polączeniu ftp, wysyłanie plików (pobieranie tak) zarówno w
przeglądrace (IE) jak i konsola -> ftp.
- problemy z aktualizacjami (system legalny), po wejsciu stronę microsoftu
po kilku minutach latającego zielonego paska wyskakuje błąd (zapomnialem
spisac numeru), aktualizacje automatyczne wiszą na 0% poczym sie wylączają.
Wydaje mi się, ze ten problem spowodowany jest pkt nr 2.

soft modemu jak i sam modem (sygnalizacja diodami) twierdzą że wszystko jest
ok - żadnych problemów ani w połączeniu z komputerem (usb) ani przy samym
połączeniu przez RJ45.
Próbowalem uruchamiac komputer z wyłączonym (msconfig) autostartem, nic to
nie zmienia. To samo wyłączenie windowsowego firewalla jak i firewalla
avasta.

Z modemami nie miałem w życiu do czynienia, nie wiem gdzie jeszcze mogę
szukać przyczyny problemu.

--
Michał Walenciak
Kicer86 at gmail dot com