migracja serwera plików - AD 2003

Autor: rt <xrtx.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 16:19:51 MET

ciag dalszy dylematów

mam zmigrować serwer plików na nowa maszynkę sa tam tez profile userkow,
danych jest okolo 220 gb

w tej chwili pomysl mam taki zeby stworzyc full backup gdzies pod koniec
tygodnia z zapisanymi uprawneiniami ntbackupem, odtworzyc na nowym serwerze a
pozniej zrobic jeszcze roznicowke w piatek po pracy i odtworzyc ja w sobote

jak zmigrowac lokalne profile userków, czy ich nie migrowac tylko wskazac w
AD U&C nowa lokalizacje i niech sie zrobia same, stary serwer bedzie jeszcze
dostepny przez pare dni w sieci?

w tej chwili zastanawia mnie jeszcze czy bedzie w takim przypadku mial dla
mnei znaczenie fakt ze w tej chwili koledzu korzystaja z udstepniania windows
a nie DFSa ?

rowniez dzieki za podpowiedzi

rt