Re: Pendrive a win95

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 08:29:32 MET

W odpowiedzi na pismo z piątek 13 marzec 2009 20:50
(autor Magdalena
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gpedfj$1gm9$1@news.mm.pl>):

> Czy można podłączyć pendriva USB, do komputera z Win95? Czy potrzebne są
> jakieś sterowniki, czy w ogóle nie ma takiej możliwości?

ponieważ temat został omówiony od strony Win95, ja zapytam: Czy na pewno
potrzebujesz tam Win95? Może da się ten komputer migrować do innego
systemu?

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2