Re: autologowanie w2k

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 19:51:54 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:gpbl2s$31c9$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
> wiadomości news:tnvl86-is3.ln1@kosmosik.net...

> Niby po co w tej bibliotece chcesz grzebać i narażać się
> na BSOD przy "pierwszej lepszej" poprawce, ewentualnie
> na 'zjedzenie procesora' przez Winlogon?

Toteż właśnie, aby uniknąć potencjalnych problemów (do wszelkich
niesystemowych dostawek mam stosunek, że tak powiem, nieufny i
ostrożny), skoro i tak puste hasło nie zabezpiecza przed niczym, po
ch...olerę wymuszać autologowanie przy pustym haśle, nic się w
dziedzinie bezpieczeństwa nie zmieni, jeśli hasło nie będzie puste, a i
tak defaultpassword ujawni tajemnicę każdemu, kto się uśmiechnie? :) No,
chyba, że zabronić dostępu do klucza, tylko w NT4 muszę zadbać o
zewnętrzny program to umożliwiający. Ale to przy okazji, oblukam,co mi
podano :)

--
Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.