Re: Jak podmienić notatnik w Wiście

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 01:05:30 MET

** Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> znalazłem lepszy notatnik,

Ja wiem, że nie jest trudno wskazać. :) Ale jaki? :) W FAQ tego projektu nie
opisali?

> ale system ni cholery nie pozwoli mi skasować oryginalnego i go podmienić.

Można się bawić w ImageHijack o ile sam edytor sobie poradzi (bo będzie inaczej
wywołany). Inna opcja to manualne obejście wszelkich mechanizmów wiedzących
lepiej od Ciebie co chcesz zrobić, szybkie Google:

http://blogs.msdn.com/omars/archive/2004/04/30/124093.aspx
http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial126.html

Tylko tutaj zakładamy, że ten lepszy edytor emuluje notepad.exe tzn. działa
prawidłowo przy tych samych danych wejściowych przy wywołaniu...