Re: Subiekt4 dla DOS - raz jeszcze

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 20:37:15 MET

Dnia Wed, 11 Mar 2009 11:58:17 +0100, Tomasz napisał(a):

> Dostałem od Was program startHT.exe, który ma uruchamiać Subiekta na
> jednym rdzeniu.
> Może lepiej spróbować ze zmianą ntvdm.exe ?

StartHT będzie OK, pod warunkiem że uruchamiasz nim plik
wykonywalny.exe, a nie .bat. Po uruchomieniu aplikacji zweryfikuj spod
Process Explorera, czy na pewno do ntvdm został przydzielony 1 rdzeń.

A najpewniej jest po prostu uruchamiać komputer z przełącznikiem /onecpu
w Boot.ini.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/