Re: autologowanie w2k

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 15:09:06 MET

Sempiterna in news:49b7afcb$1@news.home.net.pl
[.............]

troche inaczej jest. Udalo mi sie naprawic sprawe w sposob banalny, zdaje
sie, ze w "panel s > uzytkownicy i hasla" dawalem dla konta haslo
puste,ale... nie potwierdzalem w drugim,potwierdzajacym polu :) ot,
nieuwaga. teraz potwierdzilem, potem OK (oczywiscie z wczesniej ODklikanym,
ze nie jest potrzebne wklepywanie hasel i loginu) i... poki co,dziala
autologowanie.

Dalej:
no, ale jesli jednak w systemie bedzie _wiecej_ niz:
- zwyczajowe konto administratora
- i tylko konto jednego uzytkownika o jakichs tam uprawnieniach,
to zdaje sie, ze nie do konca jest tak, ze _zawsze_ bedzie autologowanie...
Przeciez system musi zalogowac do systemu na wlasciwy dla uzytkownika pulpit
na przyklad, to skad system bedzie wiedzial, ze gdy loguje sie Rysiek, to ma
Ryska wlasnie autologowac,a nie Czeska?
Owszem, ma byc autologowanie,ale zdaje sie, ze przy wiecej niz jednym
uzytkowniku [oprocz konta administratora] to logujacy sie musi wybrac siebie
wsrod mozliwych uzytkownikow. To tak na zdrowy rozum.