Re: Zdalna drukarka linuksiana

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 10:18:21 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> (kurde, czy thunderbird nie ma opcji ZASTĄP)
>
> Dodam jeszcze, że jest tam tryb RAW. Jest jeszcze tryb LPR i wtedy jakaś
> nazwa kolejki jest potrzebna. Tylko jaka?

Taka, pod jaką ją masz zdefiniowaną na CUPSie :) np. \\adres_cupsa\hp6
czy coś analogicznego (możliwe, że nie musisz całej ścieżki, a jedynie
nazwę kolejki czyli właśnie np. hp6, nie pamiętam już szczegółów, jak
jeszcze z tym walczyłem)

RAW jest ok, jak od razu do drukarki się wpinasz bez pośrednictwa CUPSa
a LPR to właśnie to, co być powinno.

Dalej to już konfiguracja samego CUPSa, filtrów wydruku itp. (IMO
upierdliwa do imentu i całe wieki temu przestałem go używać).

Pozdr,
Tomek