Re: Subiekt4 dla DOS - raz jeszcze

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 00:29:10 MET

Użytkownik "losiuu" <losiuu1|no|spam|@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gp6s44$vba$1@news.task.gda.pl...

> Jak mozna uruchomic subiekta na jednym rdzeniu procesora (mam podobny
> problem)?

Najprościej, choć nie najbardziej elegancko - uruchomic program, a w
Menedżerze Zadań przypisać procesowi okna DOSowego jeden tylko procesor.
Tak robiłem, gdy pod NT4 chciałem zagrać w demo Hexen-2, program,
zdecydowanie, windziany. Ale na kompie (Globalyst 730) z fizycznie 2
prockami (Pentium 233 MMX) np. przy obracaniu się miałem, że obróciło
się o pół obrotu i nagle powtórzyło scenę obrotu, i takie tam... do tego
stopnia, że grać sie nie dało. Po przypisaniu koligacji do jednego tylko
procka, wszystko się ślicznie wyprostowało.

--
Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.