Re: Foldery udostępnione w "moim otoczeniu sieciowym"

Autor: Marek <no.no_at_spam.no>
Data: Tue 10 Mar 2009 - 14:27:40 MET

ikov pisze:
[...]
  Czy można jakoś wyczyścić to, by pokazywało tylko to, co jest
> teraz udostępnione?

Poniższa informacja pochodzi ze strony http://banita.pl

Wyłączenie dodawania udostępnień w "Moje miejsce sieciowe" w Windows XP

Windows XP Home i Professional automatycznie dodaje skróty w "Moje
miejsce sieciowe" do udostępnień które odwiedziliśmy w naszej sieci.
Może wydawać się to wygodne ale również irytujące jeśli tych skrótów
nagromadzi się mnóstwo. Żeby wyłączyć tą cechę systemu czyli
automatyczne dodawanie skrótów do udostępnień w "Moje miejsce sieciowe"
przejdź w rejestrze do odpowiedniego klucza:

       wyłączenie dla określonego użytkownika:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

       wyłączenie dla całego systemu:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

Utwórz tutaj wartość DWORD (REG_DWORD) o nazwie NoRecentDocsNetHood i
nadaj jej wartość 1, żeby wyłączyć wyszukiwanie lub 0 (zero) żeby
ponownie włączyć ta cechę.

--
Marek