Re: Vista, Media Player i pendrive

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 10 Mar 2009 - 11:44:09 MET

Użytkownik " Janusz" <alr_gw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gp5d7v$pu4$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety, nie ma tam żadnej opcji za to odpowiedzialnej - nie mogę tego
> wyłączyć. Może inaczej - jak wywalić WMP z systemu? Bo w takim wydaniu
> jedynie
> mi przeszkadza, a multimedia i tak odtwarzam na VLC.

Może w systemowych opcjach Autoodtwarzania odznacz opcję przeszukiwania
zawartości po podłączeniu urządzenia i wybierz jako domyślną akcję
niepodejmowanie żadnej akcji. Ze swej strony poleciłbym w ogóle wyłączenie
autoodtwarzania z nośników/urządzeń.
Potem zrestartuj.

W Viście wyłączenie autoodtwarzania może nie zadziałać jeśli masz
uruchomiony czy zminimalizowany lub działający w tle program do obsługi
multimediów.

pzdrw
gl12d4