Subiekt4 dla DOS - raz jeszcze

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Tue 10 Mar 2009 - 10:47:37 MET

Witam,
dzięki Waszej pomocy udało mi się uruchomić Subiekta dla DOS pod Windows
XP. Niestety mam jeszcze jeden problem, gdy się pracuje w Subiekcie
wszystko jest OK, ale wystarczy go zostawić na jakieś 10 min i zaczynają
się schody, ekran robi się czarny, komputer nie reaguje nawet na
ctrl+alt+del. Pozostaje tylko reset. Ostatnio w jednym ze sklepów
widziałem tego Subiekta, który pracował pod XP, na pytania czy jest
stabilny itp. właściciel powiedział, że tak nie ma z nim problemów ale
nie ma już kontaktu z osobą, która go konfigurowała. Z jego słów wynika,
że musi istnieć jakiś "myk", który pozwoli rozwiązać moje problemy. Może
ktoś z Was zna ten" myk" ?

Dziękuje za pomoc.

pozdrawiam
Tomasz