Re: Odpowiedniki digikama, gwenview i krename

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 10 Mar 2009 - 07:57:03 MET

W odpowiedzi na pismo z wtorek 10 marzec 2009 07:40
(autor Tomek
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gp523q$bf0$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> Chodziły słuchy o próbach portowania digikama na windows - sprawdź, jaki
> jest stan projektu.

No na razie próbowałem zainstalować Kadu i amaroKa i niestety nie działają
:( Digikama nie widziałem tam, ale polukam jeszcze raz. Tyle, że jak nawet
kadu nie chodzi, to pewnie na razie można zapomnieć o KDE dla Windows.

> Może IrfanView? Zależy jakich funkcjonalności potrzebujesz. Mnie do
> prostych rzeczy wystarcza.

Niestety nie znajduję ceny... Może ideologicznie nie chcą sprzedawać.
Na razie XnView zainstalowałem. Domyślne ustawienia są nieużywalne, ale może
da się poprzestawiać jakoś.

> Może http://domseichter.blogspot.com/2008/11/krename-on-windows.html ?

O, dzięki, sprawdzę czy działa. Tak banalne narządko to powinno działać w
końcu :D

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2