Re: W2k8 i stery do scsi sata

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 22:48:01 MET

W artykule <gp3r32$17sf$1@news2.ipartners.pl>, Tester napisał(a):

> Witam
> big problem przy instalacji 2008 x64, sterow do karty pci-x scsi sata
> sys wywala
> "Load Driver .To continue installation use the Load Driver option to install
> 32-bit and signed 64-bit drivers.
> Installing an unsigned 64-bit device driver is not supported and might
> result in an unusable Windows installation."

A dysk wykrywa, czy nie?
Może przełącz na czas instalacji dysk na zwykły kontroler SATA?
Ponadto czy podstawiasz mu na pewno sterowniki x64? Bo jeśli nie znajduje
ich na nośniku, na jakim mu je podstawiasz, to znaczy, że pobrałeś
nieprawidłowe sterowniki :)

> Sprawdzałem dwa kontrolery adaptec i promise.To samo.

Podasz dokładne modele?

> Stoje w miejscu .Co robić?

Przełączyć dysk na złącze SATA na płycie i zainstalować system.
Dograć sterowniki z poziomu systemu i przełączyć na PCI-E.

Jacek