po zmianie IKE błąd ipsec/l2tp

Autor: smok <mibs_spamcop__at_op.pl>
Data: Sat 07 Mar 2009 - 21:22:51 MET

Cześć. Wpadłem ostatnio na głupi pomysł i zmieniłem IKE w MS Windows
2003 w ustawieniach routingu i dostępu zdalnego. I teraz buba - nie mogę
się połączyć. Błędy 789 i (chyba, bo akurat nie mogę sprawdzić) 762. Nie
mam pojęcia co się stało. Router (Linksys WRV200) z włączonym
forwardowaniem NAT i IPSEC. Zmieniłem ostatnio router ale działało, aż
do zmiany IKE. Ma ktoś pojęcie co to może być??

--
  SMOK of the M.I.B's		ping, ping, jest tam kto?
Linux - a way of life