Re: windows mail - wywala się kompaktowanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 15:36:27 MET

In news:goqn8m$2e4j$1@news.mm.pl,
*Paweł O.* <pawelo77@o2.pl> typed:
> czesc,
> windows mail po zamknięciu zaproponował mi kompaktowanie,
> trudno, naciskam ok, zaczyna sie kompaktowanie, dochodzi pasek do 3/4,
> i nagle "program windows mail przestał działać i nastąpi jego ponowne
> uruchomienie", pojawia się dymek przy zegarze, jak go nacisnę to mam
> informację
> Pomocy Windows o :"Co to jest zapobieganie wykonywaniu danych"
> WM uruchamia sie ponownie ale znów po zamknięciu pyta o kompaktowanie i
> tak a
> kazdym razem.
> [...]

Kliknij na skrot "Wiersz polecenia" CMD
"Uruchom jako Administrator", a nastepnie w oknie wiersza polecen wpisz:
esentutl /p "%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows
Mail\windowsmail.msmessagestore"
lub skorzystaj z softu do naprawy:
WMUtil http://www.oehelp.com/WMUtil/
Ewentulanie usun, plik WindowsMail.MSMessageStore z lokalkizacji:
"c:\Users\%Username%\AppData\Local\Microsoft\Windows
Mail\WindowsMail.MSMessageStore
(przed usunieciem dokonaj kopii)
lub
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=09f002d9-a140-42a8-99f5-a86f2b7e39f1&DisplayLang=pl
http://download.microsoft.com/download/c/7/f/c7f68650-21c7-4c5b-8368-fbb1fba33aae/Windows6.0-KB941090-v2-x86.msu

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]