Vista, Media Player i pendrive

Autor: Janusz <alr_gw_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 11:36:26 MET

Pomocy rodacy!
Jak wyłączyć w Viście mediaplayera, który uparcie przeszukuje moje pendrivy w
poszukiwaniu muzyki. Muzyki nie mam (ani innych multimediów) i najchętniej w
ogóle pozbyłbym się mediaplayera z systemu, bo mi tylko przeszkadza. Pendrivy
mam duże (8-32 GB) z rożnymi danymi i zanim je przeszuka to trochę komputer
kuleje (przeszukuje? wysyła, chyba zaczyna mnie ogarniać paranoja - nie lubię
jak komp. coś robi za mnie!).

Pozdrawiam i proszę o pomoc
Janusz