Podłączenie dwóch komputerów w sieć

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 16:05:10 MET

Witam!
Chcialbym połączyć ze sobą dwa komputery, jednak utkwiłem w martwym punkcie.
Kiedyś udał mi się skonfigurować prawidłowa dwa kompy przy pomocy TCM.
Zrobiłem skrót do udziału i jakoś dawałem radę chociaż trochę naokoło.
Wiem, że grupa robocza ma mieć taką samą nazwę, wpisuję ident komputera i
dostaję komunikat, że nie mam uprawnień do zasobów drugiego komputera.
Działa to w obie strony. Proszę o jakąś poradę jak to poprawnie
skonfigurować.
Czy mam używać systemowego kreatora do tego? Z tym może być problem,
ponieważ nie mam stacji dysków, nie mówiąc już o samej dyskietce ;)

Oba pracują na WinXP Prof, oba mają sieć z modemu i swój adres lokalny. Na
jednym nie ma hasla w ogóle, żeby sobie ułatwić życie.

--
Pozdrawiam.
Jacent