Re: DynDNS

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 16:15:13 MET

Osadnik pisze:
> Korzystam z kontra w serwisie DynDNS i wszystko fajnie tylko ich
> kobylasty klient zżera mnóstwo zasobów co na komputerze typu Cel400MHz z
> 256MB RAM i bez dysku to stanowi problem. jeśli jakiś darmowy prostszy
> klient aktualizacji? pożądany byłby konsolowy...

Oni chyba nawet umożliwiają update poprzez odpowiednio sformatowany URL.
Więc nawet wget dałby radę... przynajmniej w teorii..

Coś takiego:

http://user:password@members.dyndns.org/nic/update?system=dyndns&hostname=moj_host.dyndns.org&myip=moj_ip

U mnie to chodzi na routerze Cisco i działa tym sposobem od wielu
miesięcy. Jeszcze tylko musisz sobie załatwić kwestię update co miesiąc,
ale to pewnie batch w zaplanowane zadania i powinno chodzić.

Pozdr,
Tomek