Wyłączenie ekranu głównego

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Sun 01 Mar 2009 - 18:41:53 MET

Witam,

Temat troche niefortunny ale nie miałem lepszego pomysłu.

Mam laptopa (1920x1200) do którego podpinam drugi monitor (1024x768).
Pracuje w trybie rozszerzonym. Ekranem głównym jest ekran laptopa.
Przy zamknięciu klapki system przełacza ekran główny na monitor
zewnętrzny co sie wiąże ze zmianą rozdzielczości i masą problemów z tym
związanych (chodzi głownie o przestawianie okien; częśc programów typu
gry przy czyms takim wylatują).

Czy jest jakiś sposób aby zablokować w systemie (Vista Ultimate; x86)
przełączanie monitorów? Niech główny będzie po prostu wyłączony; chodzi
tu głównie o sytuacje kiedy zamykam klapke żeby sie dostać do czegoś za
laptopem, czy jak gdzieś musze odejść i nie chce żeby świecił.

Jest to o tyle denerwujące że zawsze mam ten monitor podpięty (przez
KVM; współdziele go z drugim komputerem) więc problem występuje prawie
codziennie. Odpinanie kabla jest dość uciązliwe.

--
Pozdrawiam
dziobu