Re: Wirtualny folder a w środku zamapowany dysk w XP - da się ?

Autor: Tomek <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 23:51:56 MET

> Windows XP. Jest sobie zamapowany dysk sieciowy H oraz folder o nazwie dajmy
> na to AAA na dysku. Czy da się przy pomocy jakiegoś oprogramowania lub
> sztuczki z rejestrem, jakkolwiek, zrobić tak aby nasz folder AAA wirtualnie
> 'mapował' zawartość dysku H ? Tzn aby dla systemu w folderze AAA znajdowało
> sie to co na dysku H ? Ma ktoś może jakiś pomysł ?

Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale ja to po prostu robie przez "dodaj
nowe miejsce sieciowe". Jednak nie wpisywalem tam nazwy dysku
sieciowego, tylko bezposrednio odniesienie do serwera przez
\\serwer\katalog\katalog2
Tworzy sie folder o wskazanej nazwie w moich miejscach sieciowych, ktory
to już normalnie kopuje gdzie potrzeba.