Re: lista bledow

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 21:28:45 MET

In news:dmn0q4596s3lot583k7ian3sd7j45h7ojj@4ax.com,
*rs* <no.address@no.spam.pl> typed:

http://windows.home.pl/alchemia/errors.htm
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bpl%3B229683
http://pclab.pl/art1676.html
http://forum.dzikie.net/index.php?action=show_temat&id=11035

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy