Jak skonfigurować Tora by mieć niemieckie IP

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 08:35:35 MET

Serwis internetowy kanału PRO7 zmienił odtwarzacz klipów wideo na Maxdome i
teraz nie można nic obejrzeć bo mam polskie IP.

Maxdome jest serwisem który udostępniał VOD w Niemczech a teraz dodatkowo
udostępnia playera którym są odtwarzane treści wideo na stronie PRO7.

Próbowałem skonfigurować Tora ale jeden z pakietów na mapce ląduje w USA i
łącze jest za wolne.