kilka uwag o Viście

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 09:38:04 MET

1) 40tude Dialog żeby normalnie funkcjonował wymaga uruchomienia jako
administrator
2) GMER po uruchomieniu jako administrator wywala system, pierwszy BSOD na
windowsie który widziałem od dobrych kilku lat
dla informacji:

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode: 1000008e
  BCP1: C0000005
  BCP2: 0000C460
  BCP3: B7E61B58
  BCP4: 00000000
  OS Version: 6_0_6001
  Service Pack: 1_0
  Product: 768_1

3) Jeśli mamy offica2007, i zmienimy kompozycję z Vista na klasyczny
windows są kłopoty z otwarciem dokumentów excela (worda nie sprawdzałem) -
czy to tylko u mnie czy jeszcze ktoś zaobserwował takie, hmmm, dziwne
zjawisko?