Re: Windows 7 jako drugi system z XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 18:07:37 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2009 14:42:53 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Wystarczy przełączyć przed instalacją wskaźnik aktywnej partycji.

IMO masz rację, tylko co potem? Komp zabutuje się z partycji z win7,
owszem. Ale teraz co, mam odpalić zarządzanie dyskami w win7 i zaznaczyć
jako aktywną ponownie tylko XP? Jeśli tak, to owszem, komp zacznie
startować ponownie z XP. Ale nie dostanę się do win7.... Mogę zaznaczyć
obie partycje jako aktywne (są na różnych dyskach fizycznych) i przełączać
dyski przed butowaniem w biosie ale to mordęga. Jest jakiś sposób by
obecność tego win7 zaznaczyć w butloaderze XP (plik boot.ini) tak jak to
zrobiłem ze swoimi linuksami?

--
Jacek